7 dolog, amit még nem tudhattatok rólam ;)

A játék a következő :) Kisribizlitől kaptam egy felkérést, illetve rajtam kívül még 6 másik Blogger, hogy írjak magamról 7 olyan dolgot, amit nem tudhattatok rólam :) ;)

Hol is kezdjem? :P

1.) Már kicsiként is a sütés, később a főzés nagy szerelmese lettem. Igaz fiatal korom miatt (21 év) még nagyon sokat kell tanulnom, de úgy érzem, hogy jó irányba haladok, mert imádom a kihívásokat és az új recepteket. Minél bonyolultabb, annál jobb! :D

2.) Igazi művészlélek vagyok. Imádok rajzolni,és zenélni. 6 évig tanultam komolyzenét zongorán, majd mivel nem jött be a stílus, áttértem egy sokkal jobbra :P Ez a funky, pop, jazz vonal, illetve kicsit a blues amiért majd megőrülök. Kedvencem, bár tudom nem mai fiatalok, DE AKKOR IS NAGYON JÓ :D, Phil Collins, Sting, TOTO, Seal, Sarah Mclachlan és még sorolhatnám. A maiak közül: Sara Brailles, Nicole Scherzinger, Haim, The Corrs. A tartalmas zenei élmény a lényeg!

3.) Tudom, hogy még csak a harmadiknál tartok, de egyáltalán nem könnyű feladat ám ez :D :D Úgy gondolom, amit érdemes tudnotok még rólam, hogy örök optimista és iszonyatosan maximalista vagyok! Nagyon szeretem feszegetni a határaimat. Már az előzőekben említettem, hogy nagyon szívesen veszem a kihívásokat, mindennel úgy vagyok, hogy okkal történik és meg kell oldani :) 

4.) Imádok nevetni, és minden poénra vevő vagyok :) Ezt a tulajdonságomat azt hiszem Apukámtól örököltem :) Ha minket egyszer összeengednem, húúúhaaaaaa :D Kő kövön nem marad! :D

5.) Főiskolás hallgató vagyok, immár 2. éve. Pénzügy számvitelt tanulok, amiről tudom, hogy nem a legkönnyebb szakma, de hát ez a mindenem és kész! :D Kicsiként nagyon tiltakoztam ellene, és középiskolában nem is szerettem a matekot, aztán fordult velem az élet, amikor a matek érettségimet úgy kaptam meg a Tanárnőmtől, hogy én nem fogom semmire vinni ebben a szakmában, mert én inkább bölcsész beállítottságú vagyok. Aztán lám csodát végig 5-ös voltam matekból és a gazdasági tantárgyakból eddig a főiskolán. Nagyon jók az eredményeim, amire nagyon büszke vagyok, rengeteg munkám van benne, bár néha lehetne jobb, ilyenkor a maximalizmus beszél belőlem :D Meg valamilyen szinten bennem van a Tanárnő felé, hogy CSAK AZÉRT SE ÖRÜLJÖN ÉS MEGMUTATOM! ;)

6.) A művészi énemhez tartozó hobbyjaim mellett, nagy utazó vagyok. Nagyon szeretek kirándulni, de főleg hegyet mászni, futni és spinningelni. Ezt a sportot kb. 1 hónapja kezdtem de nagyon szeretem, ami csoda, mert biciklizni utálok :D Én is jókba kezdek bele mi? Tiszta logikus :D Azért a feszültség levezetésére tökéletes :D

7.) És végül! :D Egy picit ismét főzési és sütési vonalon mozognék. Nagyon szeretek tévézni, ezért nálam éjjel nappal a TVPaprika megy! :D Már sajnos a nappaliból ez miatt kitiltottak de a szobámban egyfolytában azt nézem. Nagyon sokat tanultam onnan! A kedvenceim Jamie Oliver és Nigella ;) 
A másik nagy kedvencem a TLC-n Bady sütödéje, aki nem más, mint a Tortakirály :D Hát az a fazon nagy forma! Olyan tortákat és sütiket csinálnak néha, hogy csak folyik a nyálam :D Vasárnaponként van rá lehetőség, hogy Anyukámmal együtt (aki szintén nagy függő!!!!) nézzük. Ilyenkor a Csajok összefognak és Apukámnak ilyenkor két választása van: Vagy megszöksz vagy megszoksz :D Általában megszoksz, de jól kezeli a helyzetet, szemhéj alól :D :D

Úgy gondolom, ezek a legfontosabb dolgok, amit érdemes rólam tudnotok :D

Ígérem nem sokára újabb receptekkel térek vissza, és jöhet a főzőcske és a sütés!

Puszi Minden egyes Blog olvasónak! :D <3