Andi baconos krumpli salátája

sali_1391288672.jpg_404x404

Most már második éve, hogy a Szilvesztert ezzel a finomsággal indítjuk.

Könnyű elkészíteni, és nagyon sok mindenhez passzol. Szilveszterkor malachusi mellé fogyasztottuk és nagyon jól harmonizáltak az ízek. Nagy sikerem volt J

Hozzávalók:

kb. 8-10 db krumpli

2 doboz nagy tejföl

majonéz, mustár

pici porcukor (ízlés szerint)

1-2 fej vöröshagyma

 

Kóstolgassuk, hogy mikor finom a krém!

 

Mennyiségtől függ, hogy mennyi krumplit pucolunk meg, kockázunk fel. Én olyan 10 db közepes, nagy, vegyes krumplit pucoltam meg és kockáztam fel. Egy lábasba beletettem felöntöttem vízzel és megsóztam. Megfőzzük a darabkákat. Ha megfőtt, leöntjük róla a vizet és hagyjuk hűlni. Egy csomag bacont felkockázunk és zsírjára sütjük egy teflonos serpenyőben. Ha kész picit ezt is hűlni hagyjuk. Felkarikázzuk a hagymát.

A krémhez a tejfölt beleöntjük egy nagy tálba, utána pici majonéz és mustár, esetleg porcukor. Kóstolni!

Jöhet bele a hagyma, a lecsöpögtetett krumpli és a bacon, a szafttal együtt! Finoman elkeverem, hogy mindent átitasson a krém.

Hűtőbe rakjuk hűlni és bármilyen hús mellé, esetleg a Robi szelethez is tökéletesen passzoló köret lehet.

 

Sok sikert hozzá!

Jó étvágyat! J